Dette har skjedd siden sist

Nå har jeg vært borte litt. Humøret har vært veldig opp og ned, men nå er det bare på vei oppover! Fikk ikke tatt så mange bilder som jeg egentlig ville nede på Sørlandet da vi nesten måtte bare sitte inne når det regner over en uke. Det har uansett skjedd litt ting siden da, så det kan jeg fortelle dere!

Farget håret- Jeg gjorde det også for en måned siden, men nå hadde det gått ut så mye pga at det gjør det og fordi det hadde blitt solbleket. Denne fargen jeg har nå elsker jeg så mye! Håper den ikke sklir ut like fort. Skal også kjøpe shampoo og balsam som gjør at den holder bedre. Har ikke så mye råd til å farge det så ofte, men den kommer til å sitte mer og mer for hver gang så den vil holder vertfall litt bedre nå!

Selvtillit- De siste 2 ukene nede på Sørlandet var selvtilliten min helt nede på bunnen. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg og hva jeg skulle gjøre for å bare føle meg litt fin. Jeg klarte ikke å finne noe å ha på meg, selv om kofferten var helt full! Nå, etter jeg farget håret og gitt meg selv en glow up så er selvtilliten der! Har også fått så mange fine meldinger fra dere, og det hjelper så sjukt!

Begynt å gjøre om rommet- Ikke nok med at jeg skulle ha en glow up, rommet mitt også! Nå var jeg rett og slett dritt lei hvordan det var. Jeg kjøpte litt ting nede på Sørlandet også skal jeg pusse opp noe å ha inne på rommet. Er jo bare en måned til jeg skulle flytte igjen til Lillehammer, men likevel.

Kommet inn på skole- Jeg har også fått svar på om jeg kom inn på skole, og det har jeg! Jeg kom inn på salg på Lillehammer vgs sør. Jeg vet ikke enda hva jeg egentlig skal bli, men tenker at bare jeg har en utdanning så kommer jeg langt med det også får jeg se hva jeg gjør i fremtiden.

Vært med familien- Vi var jo nede på Sørlandet for å møte familien, og jeg savner dem så! Vi feiret bursdagen til mamma og bestefar også, og det var så koselig. Vi spiste kjempe god mat og bare hadde det hyggelig sammen, er ikke ofte vi får møttes på den måten.

Nå er planen fremover å jobbe mer med bloggen. Har hele sommeren min på det, og jeg gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg