Dette har jeg gjort menst jeg har vært borte!

Jeg har jo ikke vært helt borte, har vært på snap og lagt ut videoer på youtube, så er bare å sjekke dem ut!

Påskeferien: I påska var jeg hjemme i Lom, og det var egentlig godt å kunne slappe helt av igjen. Og selvfølgelig var det fint å være med mamma og Buster hver dag. De dagene det var fint vær gikk jeg og Buster ut på tur! Elsker å gå ute på turer, når været er fint. Det gjør noe med meg altså, og Buster sier ikke nei takk for å si det sånn. Men været var ikke alltid med oss, så det ble mye å bare sitte hjemme også. Men jeg prøvde å få tiden til å gå. Lagde 2 videoer til dere, og var litt live på TikTok. Men herregud så mye godteri det gikk! haha, tror jeg spise nesten hver dag! Bakte også kake en dag fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Mamma kom også i det humøret at hun ville ut å plukke søppel! Noe som ikke skader noen og er bare en fin ting å gjøre. Vi fant alt fra sprøyte til solbriller. Og selvfølgelig en del pant og mange glassflasker.. Vi samlet pant for vertfall 100kr sammen! Og enda var det mange bokser som var for ødelagte til å  bli pantes.

Hoppbakken: Så var det igjen på skole tirsdag, og da hadde vi egentrening i gym. Da valgte jeg og Ayla å gå opp hoppbakken! Det var faktisk mye morsommere enn det jeg hadde trodd. Det tok oss et kvarter til å komme oss opp, også gikk vi ned en vei ned igjen. Så kan si jeg var aktiv den dagen! + trening etter det. Å gå i hoppbakken er noe jeg virkelig skal gjøre igjen, og anbefaler å gjøre.

Så jeg har egentlig hatt det ganske fint, og bare tatt meg litt ekstra ferie. Love u all! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg