Dette gleder jeg meg til å skje i år

Vi er allerede i September, tenk det! Dette året har vært så rart, trist, men likevel gått så utrolig fort. Nå er det faktisk bare igjen 3 måneder til vi er i 2021 og jeg skal ærlig si at jeg håper det blir bedre enn dette året. Gleder meg til å bli ferdig med det og legge det bak meg og kalle det historie.

Kjempe for å vinne igjen:

Jeg har som sagt ikke vært i topp humør i det siste. Jeg tror jeg vet hva som skylder det, men jeg tenker jeg bare skal gi faen. Jeg orker faktisk ikke å bry meg. Jeg er kjempe glad for de vennene jeg har fått og som også bryr seg om meg for den jeg er. De dømmer meg ikke. De vet jeg sliter psykisk og likevell vil være med meg. Jeg har så mange ganger blitt dømt fordi jeg ikke har det bra, så det gjør meg faktisk veldig glad. Så nå må jeg bare jobbe litt med meg selv. Jeg begynner desverre å bli veldig slapp igjen etter skolen, men det er bare å ta noen vitaminer så vi det bli bedre (har det sånn vert år så vet hva som skylder det), og jeg håper så utrolig mye at jeg klarer å lage antrekk innlegg også til dere! Må bare være kreativ å finne et sted å stå på den lille hybelen min hahah.

Halloween:

Jeg har egentlig ikke noe planer til det, men jeg tror at jeg vil finne på noe den dagen. Har ikke feiret det på 4 år og jeg savner det egentlig. Eneste som jeg ikke liker med halloween er det den dagen vi måtte avlive Tusse… det er allerede 3 år siden. Uansett, det er på tide å faktisk ha det gøy igjen på den dagen. Blir kanskje ikke som før da vi gikk å banket på dører til andre, men noe blir det vell.

Bursdagen min:

Endelig har jeg faktisk begynt å glede meg til bursdagen min. Jeg har klart å respektere det at jeg blir snart sett på som myndig og at en fase i livet mitt er over og et snart vil begynne. Jeg synes selvfølgelig det er kjempe rart å tenkte på… men nå har jeg faktisk snart levd i 18 år og jeg er glad jeg har kommet så lang. Jeg skal gjøre 10 åringe meg stolt. Skal og reise hjem den helga siden jeg er heldig som har bursdag på en Lørdag i år, så jeg får vært med dem. Har allerede begynt å tenke på hvilke kaker jeg skal ha.. wops.

Jul:

Haha, jeg gleder meg ALLTID til jul. Jeg gleder meg så mye at jeg faktisk bruker julepysj akkurat nå… hehe. Gleder meg bare til den koslige stemningen da og være med familien min. Det beste med julen er jo å kunne gjøre noe sammen med dem. Jeg er kjempe glad i familien min, og ville ikke klart meg uten noen av dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg