Dette gjør meg glad <3

I de siste dagene har jeg vært negativ og alt har vært negativt, men sånn er det når magen vil ta knekken på meg hehe. Jeg har likevel brukt tiden på å faktisk tenke på det positive som er i livet mitt nå og de vil jeg dele med dere.

Jeg har venner- Jeg brukte hele sommeren med å sitte inne og spille sims eller bare var ute på verandaen. Hadde ingen å være med, ingen minner å lage. Selvfølgelig gjorde jeg noe som var gøy med mamma osv, men det å ikke noen i nærheten og spørre om å finne på noe slet meg virkelig ut. Jeg begynte på en ny skole på et nytt sted og møtte 2 som har virkelig lyst opp dagene mine siden. Det å ha noen som er glade for at jeg kommer på skolen, noen som savner meg når jeg ikke er der. Det er en god følelse å ha, og setter virkelig pris på dem.

Mamma og pappa som ringer- De ringer nesten hver dag for å høre hvordan det går med meg. De kan se snapstoryen min og alt, men likevel ringer de for å snakke med meg. Blir glad hver gang jeg ser noen av dem ringer og et smil kommer fort frem. Savner dem så utrolig mye, men ser de til helga!

Gode meldinger/kommentarer- Hver gang noen skriver noe fint til meg, blir jeg like rørt hver gang. Hvor mye det betyr for meg kan jeg ikke sette ord på! Føler meg så slem med å bare svare “tusen takk!” fordi jeg føler det er aaaalt for lite, men hvor glad jeg blir av sånne meldinger finnes det ikke noen ord på som kan forklare hvor mye jeg setter pris på det. Det at noen tar seg tid til å skrive noe fint, bare det er så utrolig rørende.

Helga som kommer- Nå til helga skal jeg hjem, og jeg har bursdag! Har lagt noen planer som jeg skal dele med dere senere. Gleder meg så sykt mye! Spesielt å være med buster igjen og bruke tid med han <33

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg