Dette går jeg inn i 2021 med

Dette året har vært noe for seg selv, og jeg tror det er mange som har lært mye. Jeg selv har klart å komme meg ut i fra noe som ikke var bra i livet, og heller funnet et sted jeg føler meg hjemme.

Ikke falske venner, men ekte

Jeg har jo aldri vært helt alene, jeg har alltid hatt noen venner. Likevel så kan man kjenne på ensomheten om de vennene ikke er bra for deg. Bryr deg seg ikke om deg, eller vil være med deg så føler du deg ikke god nok for dem og tilslutt blir du ensom. Det har jeg følt i flere år med de vennene jeg hadde. I sommer var jeg faktisk helt alene det kan skylde at jeg ikke hadde de vennene lenger, grunn kan være at det er min feil, demmes feil eller vi bare har mista kontakt. Jeg hadde ei venninne på Lillehammer, men når man er i Lom så er det ikke enkelt å møtes så ofte. Sommeren ble over og jeg begynte på skolen. Der møtte jeg 2 fantastiske personer som får meg til å le og smile. Jeg føler meg ikke som en plager lenger og jeg har en ekstra liten grunn til å glede meg til skolen. Det er jeg så utrolig glad for.

En framtid

Man har jo en framtid uansett, men nå ser jeg den litt klarere. Jeg slutter på skolen året som kommer og jeg skal begynne som lærling, hvor vet jeg ikke enda. Jeg gleder meg mye til å starte som lærling og legge bak meg livet på skolen, selvom jeg vet jeg kommer til å savne det noen ganger. Det blir en helt ny fase i livet og et steg lenger.

Kjæreste som bryr seg

De som følger meg på snap og insta har kanskje fått med seg at jeg og Simen ble sammen 27.11. Asså ingenting kan beskrive hvor glad jeg er for det, og hvor glad jeg er i han. Trenger ikke å si mer for ingen ord kan beskrive hvor heldig jeg føler meg <3

Tanke om å flytte ut fra dalen, og denne gangen faktisk gjøre det

Er det en ting jeg er lei av så er det dalen: å bli dømt, å bli sett ned på, å være mislikt på en liten plass, “nærme” personer som baksnakker meg osv. Jeg har siden 5.klasse hatt lyst til å flytte ned til Sørlandet, men kanskje Sørlandet skal vente bitte litt til. Jeg har faktisk planer og å flytte fra dalen og komme meg til et nytt sted. Jeg trenger en litt annerledes fase i livet, der jeg bare prøver å finner meg selv, og oppdager nye ting.

Mot

Jeg har aldri vært redd for å skille meg ut, jeg har aldri latt meg styre av andre. Dette året har jeg fått mye hat, men stårr opp imot det og lært meg enda mer og fått mer mot. På punket over trengs det lille ekstra motet, og jeg er klar som bare det til det. har lært meg at jeg gjør det jeg vil uansett!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg