Dette er meg, og mitt liv

I går langde jeg plutselig en video. Jeg måtte bare få sakt det. jeg la den ut i dag tidlig. Håper dere vil ta dere tiden til å se på den. Jeg har også linket noen blogg innlegg som kan være fint å lese for å forstå mer om hva jeg har vært igjennom.

Jeg er så utrolig lei av mobbing, og så lei at man ikke tror det kan bli en konsekvens av. Jeg sier at livet mitt har blitt en stor konsekvens av andres handlinger. Jeg må f.eks leve med å ikke føle meg velkommen til min egen bygd, vansker med å stole på noen, vansker med å få venner, vansker med å bare kunne se noe lykke.

Jeg kommer aldri til å klare å stoppe mobbingen helt. Men jeg kan være en del om å stå opp imot det. JEG kan fortelle MIN historie flere hundre ganger. Jeg kan vise hvordan det er å være et mobbeoffer. Jeg kan vise hvordan et live egentlig er. Jeg vil aldri bli perfekt og det vil heller ikke livet mitt bli. Jeg kjemper hver dag med å kunne se noe lys i tunnelen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg