Dårlige dager, men i en god tid

Som jeg skrev i går, har jeg ikke vært helt på topp i humøret. Men jeg har det uansett veldig bra!

Jeg er i en periode jeg har det mye bedre enn før, men selvom jeg har en god tid betyr ikke det at dårlige dager ikke kommer, for det gjør dem. Det hat gått dager der jeg tenker utrolig mye, og får rett og slett vondt i hodet av det. Dager jeg stresser mye osv. Det sier jo litt hvem jeg er som person også, jeg tenker mye på fremtiden. Men det er fordi jeg vil ha en sikker fremtid og vil ha det godt. Ikke fordi jeg er redd for at alt skal falle samme, for det jeg egentlig sikker på det ikke skjer. Nå har jo tiden kommet for å søke til lærling, og jeg er så spent! Skal begynne så skrive søknad tidlig og få god hjelp til den sånn at det blir bra som mulig. Tenker også mye fordi jeg ikke skal gå skole lenger.. tenk det! Etter 13 år på skole, er jeg snart ferdig. Er bare veldig spent for neste år!

Men tilbake når det kommer til gode tider: ja jeg har det faktisk ganske bra. Jeg vet selv hvor lavt jeg har vært nede, men jeg ser også at hvis jeg noen gang skal komme så langt ned, er det faktisk mye som skal til. Er utrolig takknemlig for personene jeg har fått i livet, og mulighetene jeg har fått til å drive med det jeg vil. Jeg er også stolt over meg selv, når det komme til å klare å stå opp imot hatet jeg får. Gleder meg bare til å forsette, for jeg ser bare at det kan gå oppover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg