Dagens outfit!

God morgen! Håper dere får en fin dag i dag, selv skal jeg på praksis noe jeg gleder meg kjempe mye til. Antrekkene jeg har på presis, prøver jeg å være innenfor når det komme til å jobbe i butikk, bare så dere er klar over det. Går ikke akkurat med masse farger og hettegensere der heh. Så i dag ble det helt svart, men smykke og belte <3 Enkelt, men også søtt.

Flette også bak siden fargen begynner å skli litt ut, pluss at det var bare kaos når jeg våknet hahah. Liker godt å ha sånn flette bak, så det gjør meg ingenting.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg