Dagen i dag

Flinke meg skulle klare å bli syk en uke etter skolen begynte. Livet er nå sånn, noen ganger blir man syk og det må man bare leve med så lenge det varer. I dag har jeg bare tatt det med ro. Har spilt litt sims og spist litt frukt. Stakkar Ole Marius er også syk, så nå er alle i huset syke, haha uff. Det verste med å være syk nå er jo at jeg må gå på skolen uansett for fraværgrensa er jo helt sjukt. Skjønner ikke hvorfor den er så streng. Den skal jo gjøre at vi ungdommer ikke skal skulke osv, men vi kan ikke noe for å bli syke heller. Jeg er heldigvis heldig som ikke blir syk så ofte, som noen kan bli, men likevel…

Nå må jeg begynne på noe middag til meg og Ole Marius. Har latt han få sove litt for lenge siden han ikke er i form, stakkar golle mitt! Heldigvis er ikke matlysten helt borte, så vi får i oss lit næring. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg