Dagen i dag! Prosess i treningen min!

Hei alle, hvordan har deres vært?

I dag har jeg faktisk hatt en kjempe fin dag! Synes det er så godt å ha gode dager så ofte jeg har nå, imotsetning før når jeg hadde neste bare dårlige dager. I dag har jeg vært på praksis og trening. Denne har jeg faktisk hatt en prosess når det kommer til trening, og jeg er faktisk ganske stolt over det! Jeg har klart å løfte et hakk tynnere og jeg har klart å løpe lenger! I dag f.eks så gikk jeg først 5 min vanlig bare for å starte litt, så gikk jeg over til 3o min gange i 12 i oppoverbakke og 3.0 i fart i 35 min. Så løp jeg i 20 min! Sist klart jeg bare å løpe i 10 min etter å ha gått i overbakke. Herregud, så stolt jeg var etter! Tror jeg ikke har vært så svett som jeg var da.. men det er bare et godt tegn! Gleder meg til å se hvor langt jeg kommer med treningen framover. Blir ikke så mye i vinterferien, fordi jeg skal hjem. Men kommer meg fort tilbake på treningsenteret igjen. Nå er beina mine helt slite, og jeg tror jeg kommer til å kjenne det i morgen.. men nå er det 3 dager med hvile. Vil ikke trene for hardt heller, så da blir det 3 hvile dager nå i starten.

Hvordan har dagen deres vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg