Dagen i dag!

Hei alle, håper dere har hatt en fin dag så langt. Det har jeg!

Begynte dagen med å bare være på praksis i en halv time før jeg måtte gå. Fordi jeg skulle på sykehuset for en sjekk på magen. Kanskje noen husker når jeg så og si hadde forstoppelse i 2-3 måneder?! Det varte vertfall fra slutten av oktober til starten av Januar. Men det løste av seg selv, fordi det hadde gått då lang ting og jeg hadde levd på avføringsmiddel i sånn 6 uker.. Menmen, selvom magen var god igjen kan d jo hende det som gjorde det enda befinner seg der. Så fint å være på den sikre siden, men litt dårlig at det skulle ta så lang tid for snakket med lege liksom andre dag jeg hadde skikkelig vondt og skjønte d var noe galt.

men, så gikk jeg tilbake til praksis og var der en stund. Og hadde en kjempe fin dag! Var ikke så mye å gjøre med tanke på varer osv, men litt var det. Men snakket mye hun jeg jobbet med i dag og begynner å bli godt kjent så der synes jeg er veldig koselig.

Akkurat nå sitter jeg faktisk på toget hjem! Herregud som jeg gleder meg, og den lille barnet i meg skriker etter godteri så jeg og mamma skal kjøpe godteri med en gang hun henter meg. Hehe.

Hva har dere gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg