Bursdagen til Ayla!

I dag er det bursdagen til venninna mi. Er kjempe lenge siden jeg har hatt noen som bringer meg glede på den måten som hun gjør og vil gi henne noe annet en mat på makkeren ahhaha.

Okey så jeg har kjent henne bare litt over en måned, og føles som vi har delt mye allerede. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg ble kjent med henne. Det å kunne komme til skolen og vite at noen er glad for å ha meg der gjør at jeg klarer å komme meg opp om morgen. Det er kjempe lenge siden jeg kunne dele hverdagen på den måten jeg gjør med hun. Jeg setter sååå stor pris på deg Ayla, og jeg håper så mye at du vet det.

Er ikke for ingenting jeg kaller deg for babyen min, hihi. Kommer alltid til å være her, og jeg er ikke den som bare drar. Jeg har kommet inn i livet ditt for å bli. Det har bare gått en måned og jeg vet at vi kommer til å finne på så mye tull dette året. Selvom jeg hadde vonde mensen smerter i dag, ville jeg være der for deg og prøve å gjøre dagen din så godt som jeg kunne gjøre. Håper også at du koste deg med å spise kake og kjeks som du fikk hahah, menst jeg bare så på ahah.

En måned har gått og den har gått fort, vi kommer til å finne på mye gøy framover og igjen: jeg drar ikke. Jeg har kommet for å bli. Gleder meg mye å dele russetiden med deg! oooog ikke mist juletiden!

Tusen takk for at du er her for meg, at du får meg til å le og smile hver dag. At du er den som alltid lyser opp dagen min uansett hvordan den er. Takk for at du er du <33

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg