Bli kjent med Buster!

Er det en ting jeg liker å vise fram litt ekstra er det lille Buster. Jeg er så utrolig glad i han og det ser ut som dere også liker han veldig godt! Nå er det tid til å bli litt mer kjent med han.

  • Han er blanding av Tibetansk Spaniel og York Shork Terrier. Ærlig så ser man ikke at han er noe av de slagene! Han er også den eneste i kullet som har henge ører og lang krøllete pels!
  • Hver gang noen kommer hjelm eller kommer på besøk og så må han noe i munnen! Han blir så glad haha, pluss det så går han bare i ring og ikke helt vet hvor han skal gjøre av seg. Men løfter vi han opp og han mister det han har i munnen blir det mye kos, ahah!
  • Han var en overraskelse gave til meg fra mamma. Siden vi hadde passet en hund og vi ble bare mer og mer fristet til å få hund selv. Glemmer ikke den dagen! Det var i desember 2014.
  • Siden vi fikk han har han aldri maset på nettene. bare hvis han måtte ha kastet oppe eller har vondt i magen. Så han har vært så snill!
  • Han elsker å sove. Hvem gjør ikke det? Men når mamma har stått opp er det flere ganger jeg måtte ha henta han fordi det hjelper ikke å friste med nam eller noe. Han vil sove!
  • Han har alltid lært triks kjempe fort. Han kan mye og det tenker jeg å vise dere i en video!
  • Han er veldig nysgjerrig. Han skal være med på alt, og følge med på hva vi driver med. Han blir ofte glad når jeg spør han om han vil være med å hjelpe.
  • Han ble født 12. oktober 2014. I fjor fylte han 5 år og i år blir han 6 år! Tiden går så fort noen ganger at man aner ikke.

Nå kjenner dere Buster litt bedre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg