Bilder fra julen min! 2020

Nå er jo julen snart over og de store dagene har vert, tok noen bilder som oppsummerer hvordan julaften var for meg!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Se så søt Buster er! Asså når vi skulle åpne gaver var han helt vill når det var til han. Putta nesa si så lang han kunne inni gaven før jeg hadde åpnet den, så søt!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Noe det beste med julen: maten. Den slår virkelig aldri feil! Alle her i familien tok en porsjon for mye, vi var så mette etterpå haha!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Buster hadde på seg sløyfe resten av kvelden, asså han var så utrolig fin! Tror han skjønte det han også haha.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Har hatt det kjempe fint! Denne julen leverte virkelig og håper det blir like bra til neste år. Jeg håper dere også hadde det så fint dere kunne det, har alltid de som gruer seg til julaften i bakhodet, dere er ikke glemt!

1 kommentar
    1. Heeelt enig i at noe av det beste med jula er maten. Meeen jeg blir også fort lei av julemat og det er godt å komme tilbake til “hverdagskost”. God nyttår til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg