Bilder fra den siste tiden!

Siden jeg bare plutselig var tilbake, kan det være litt gøy å se tilbake på hva jeg har gjort når jeg var borte. Jeg er ALLTID å finne på snap, men ikke en gang jeg kan huske alt som skjer i livet mitt hahah.

Jeg har både vært her i Lillehammer, men også hjemme i Lom! Jeg hadde presentasjon av tverrfaglig oppgave en onsdag, og da hadde fri til søndag. Så selvfølgelig tar jeg sjansen og reiser hjem. Det var utrolig fint vær også da, så vi satt ute hele dagen.

Vi hadde macern piknik på strandpromenaden, det må gjentas!

Litt mat, litt buster, litt Ayla og litt outfits <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg