Besøk av mamma!

I dag kom mamma en tur nedover, og kan si jeg er kjempe glad for det!

(kommer ikke til å vise mamma på bloggen, da hun vil være privat)

Hun henta meg på skolen, så dro vi ned til strandtoget for å spise middag. Nå husker jeg ikke hva cafen heter, men den er oppe i 2 etasje der og de har så god mat! Jeg har alltid Pasta Carbonara der.Vi handlet inn litt mat til meg, også hadde også med noe mat fra hjemme. Så nå tror jeg klarer meg fint til høstferien. Fikk også kjøpt litt ting jeg trengte generelt også, så det var supert.

Hun hadde også med seg 2 pakker jeg hadde bestilt hjem (viste dere de på snap, makeupvlog02). Der jeg hadde  bestilit et nytt serum, fundation og et nytt deksel! Godt å ha fylt på det jeg mangler. Nå mangler jeg bare primer… for den jeg har brukt i dag gjorde at sminka bare falt av! Hadde bare igjen sminke i midten av ansiktet og resten hadde falt av så det ble en “ramme” rundt ansiktet mitt… ikke særlig fint.

Kjenner jeg gleder meg kjempe masse til å komme meg hjem igjen i en liten periode. Når jeg var hjemme sist helg gikk det litt for fort, og følte jeg ikke fikk noe tid med noen. 2 uker kommer til å gå fort! Mamma hadde dessverre ikke med seg Buster, da det bare hadde blitt mye stress for han, men det gjør bare at jeg gleder meg enda mer til å se han igjen! Eller går det an å glede seg mer? hehe

Hvordan går det med dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg