Begynne å male igjen

Jeg kjeder meg veldig ofte i helgene. Jeg finner nesten aldri ut hva jeg kan gjøre, blir kjedelig å bare se på Netflix hele dagen hver helg også. Så i dag reiste jeg ned på søstrene grene og kjøpte ting til jeg kan male!

Jeg har tenkt lenge på om å begynne å male igjen. Jeg gjorde det ofte når jeg var yngre, men har mistet mye motivasjon til det. Jeg hadde ingenting til det på hybelen så hadde egentlig tenk å ta med meg noe fra hjemme, men jeg kjente i dag at jeg ikke orker å bare sitte å kjede meg så jeg kjøpte inn noe. Det meste jeg har hjemme av maling er også gammelt så tror ikke det er så bra lenger uansett. Jeg skal begynne å male noe enkelt for å komme inn i det igjen. Så får jeg se hvordan det går etterhvert.

Nå klør det i fingrene for å starte! Savner virkelig å drive på med noe sånt, jeg elsker å skape ting. Jeg har tenkt mye på å begynne med flere hobbyer, men det tar vi senere. Nå skal jeg starte med å male!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg