August

Nå er jeg ferdig pakka til både sørlandet og hybel. Jeg gleder meg kjempe mye til å møte familien min der igjen og kunne få nye barndomsminner. Jeg har lyst til at denne sommeren skal bli så bra som mulig. Jeg ha egentlig bare jobba denne måneden så har ikke hatt tid eller ork til å gjøre så mye mer. Nå skal jeg jobba i morgen så har jeg fri fra jobb! Kommer helt sikkert til å jobbe der neste år også, og et år går fort. Synes bare denne måneden har gått litt for fort! Men tiden går som den går.

Er mye som skjer i August, men jeg klager ikke. Jeg gruer meg mest til å begynne på skolen igjen. Synes det alltid er skummelt den første dagen, men det går fort over og jeg er ikke alene. Men jeg kommer til å surre så mye de første dagene, er vandt med en liten skole og skal nå begynne på en skole midt i en by og jeg er vant med lille Otta. Og før det var jeg på skole med ca 150 elver.

jeg må kjøpe mye til skolestart, så jeg tenkte å lage en liten innkjøpsvideo når jeg har fått flyttet inn på hybelen! Tenkte å lage en video til der jeg viser hva jeg har kjøpt til hybelen.. men den ville blitt litt lang og uinteressant. Hvem vil se hvilket vaskemidler jeg har kjøpt? haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg