Antrekket i dag

Som jeg sa for noen dager siden, så har jeg forelsket meg i trash stilen. Jeg synes det er så kult. Jeg måtte finne meg en stripete genser, fordi jeg ikke hadde. hehe. Ble ikke helt fornøyd med den jeg bare fant og kjøpte bare for å ha, men den var ikke så dyr så det går bra. Men, jeg bestemte meg at den får holde til jeg finner en annen. Tenkte å dele med dere hva jeg bruker i dag, elsker selv å se hva andre bruker!

Det ble rett og slett hvit og svart i dag, foretrekker litt mer farger. Men jeg elsker det uansett. Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg