Allerede i September….

Nå er vi allerede i september og det er egentlig veldig sjukt å tenkte på. Føltes nesten som det var jul bare for sånn 4 måneder siden, og det er bare 3 måneder til. Føler veldig at dette året har gått sakte med tanke på alt som har skjedd, men igjen så har det gått så utrolig fort. Nå tenkte jeg å nevne de “store” tingene som skjedde i August.

Slutten av sommerferien: Jeg gikk igjennom mye før og starten sommeren. Men på slutten av ferien, hadde jeg endelig klart å bygge meg sakte meg sikkert opp igjen etter den siste tråen av tilliten jeg hadde å gi bare ble kuttet rett av. Jeg klarte endelig å ta tak i dagene igjen og gjøre det jeg selv vil. Jeg klarte å lage noen antrekks innlegg til dere, jeg klarte å filme noen videoer. Jeg er så glad jeg klarte å komme meg gjennom det. Når det ble august, så var jeg oppe igjen, ikke helt men nesten. Og nå? Jeg er helt på toppen.

Flytte til Lillehammer: Jeg gleda meg så mye til å flytte til Lillehammer, og det er jeg enda glad for at jeg har gjort. Jeg trives her kjempe godt, fordi jeg liker byen, men også fordi jeg har flere å være med her. Det er mye enklere for meg å være med noen her enn det er hjemme i Lom siden der har jeg ingen. Jeg bor også veldig nært byen så det er aldri stille rundt meg, som egentlig er litt godt. Kanskje jeg bare blir boende her? Man vet aldri. Jeg vet egentlig ikke hvor jeg ender.

Skolestart: Herregud som jeg grudde meg til det, jeg visste at det kom til å gå bra, men vi var alle i samme båt den dagen. Jeg har vertfall blitt godt tatt imot av klassen og jeg gleder meg til resten av året og se hva vi finner på. Gikk ikke mange dager der vi ble mer kjent med dem, og jeg har egentlig bare blitt mer og mer kjent og har følt meg enda mer velkommen dit.

I dag: I dag trives jeg enda med skolen, og gleder meg til å se hva den har å bringe. Jeg krysser fingrene på at dette året blir bra da det også er mitt siste år på skole (som jeg vet om).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg