Alle innleggene om fortiden min

Ser at dere liker veldig godt å lese om fortiden min og mine tanker om det. Jeg har skrevet mange innlegg om det siden 2019, og ikke så mye mer å skrive om det. Selvfølgelig kommer jeg til å dele mer, men om dere vil lese noen igjen eller lese noen dere ikke har fått med dere så gir jeg dere en link ti hver her!

 Det er ikke greit

Husker ikke en gang at jeg hadde skrevet dette. Leste det selv nå, og ble faktisk litt følsom selv. Her skriver som det skulle vært skrevet i en dagbok. Det er masse tanker og følelser i et. Dette var også det første innlegget der jeg åpner meg på internett.

Mine første år på skole

Dette innlegget handler om mine 7 år på barneskolen. Mine tanker, om det. Hvordan jeg følte meg.

Vil du ta en liten tid for min skyld?

Mitt aller verste år på skole. Vg1 Service og samfersel på otta. Dårlige miljø både i klassen og selve skolen. Aldri skal jeg sette inn foten min der igjen.

Jeg var bare en lekskak

Miste jomfrudommen som 14 åring

Disse to handler om mitt første forhold. Sikker på de fleste har lest dette, men her har dere hvordan et forhold ikke skal være.

Er dette mobbing?

Hvorfor snakker du så stygt om dem uten å kjenne dem?

Ord sårer

Tema jeg måtte ha tatt opp. Det første: Mer om mobbingen på skolen. Det andre: En kommentar jeg fikk etter jeg hadde delt min historie. Det tredje: For å sende et budskap.

Dette er meg og mitt liv

En jente med viljestyrke

Og til slutt noen innlegg der jeg har klart å finne meg selv og vet hvem jeg er. Hva jeg er verdt for.

Som dere ser, har jeg skrevet mye om mitt liv. Er også 2 videoer på youtube…. Jeg har gått igjennom så mye. Jeg e bare 17 år, og man skulle ikke trodd det etter å ha lest om historien min. Og enda er så mye mer. jeg forventer selvfølgelig ikke at alle kommer til å lese hver od jeg har skrevet, men det valget er ditt.

Jeg er her om noen trenger meg <33

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg