Alene på Valentinsdagen

Som alle vet, er det 14. Februar i dag og det vil si valetinsdagen. Selv er jeg ikke så glad i den, men det får gå. Fikk ikke noe date i kveld om noen lurte på det, hehe. Dagen har egentlig bare vært med at jeg var på praksis, på Zavanna på Otta. Der trives jeg ganske godt! Men savner den søte valpen som var på dyreklinikken. Men isteden for å gå på date i kveld, gikk jeg og pappa på kafe! Synes det er så hyggelig å gå på kafe. Man får snakket sammen og får litt til hverandre. Og mat! Er på kafe med Maren hver dag denne uken, siden vi har praksis på samme senter. Så vi tar pause i samme tid og er på kafen som er der! Er så koselig! Hvis dere noen gang er på Otta og vil ha litt mat, så gå på amfi senteret og i 2. etasje er det en kafe som henter Kafe Kos. Det er den vi er på, og jeg har blitt litt glad i den kafen, hehe!

Vet jeg har vært litt borte, og beklager det. Men har blitt litt mye med praksis. Er en person som ikke har så mye energi i meg, og blir veldig trøtt når jeg kommer hjem. Men vi håper det blir bedre når skolen begynner igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg