5 ting som gjør meg glad

  1. 1. Buster
  2. Hvem er det som ikke blir glad av et dyr? Buster er der alltid, og kan alltid finne på noe med han!
  3. 2. Venner
  4. Liker godt å være med vennene mine, de betyr så mye for meg! Også er de man kan få så gode minner med!
  5. 3.  Sørlandet
  6. Reiser ned dit hver sommer, og gleder meg til å møte familien min hver gang! Er så mye bedre vær der enn her, og mer å gjøre. Gleder  meg allerede til jeg skal nedover i år!
  7. 4. Mat
  8. Hehe, jeg elsker mat! Mat er noe som kan gjøre meg i bedre humør med en gang! Er jeg lei meg en dag, så hjelper mat så mye, og når jeg kjeder meg, hehe. Kan også få koselige kvelder med venner eller familien, med god mat!
  9. 5.  Sminke
  10. Det kommer kanskje ikke som et sjokk. Jeg har drevet med sminke i ca 6 år, og er jo en grunn til jeg aldri slutta med det! Er jo noe jeg vil satse på, og kunne leve av det. Hvem vil ikke at leve av noe man liker å gjøre?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg