5 ting jeg hater

Okey, man kan ikke være et menneske uten å hate noe. Gjerne si ifra om det noe dere er enige med meg i!

Smatting- Jeg mister seriøst matlysten. Det er så irriterende og ekkelt på samme tid. Det er verste er når noen gaper menst de spiser også. I’m sorry men jeg klarer det bare ikke. Det er det noe av det verste jeg vet om. Hvist noen har tyggis og smatter, nei vet du hva det orker jeg bare ikke.

Sniker i køen- Flere ganger har jeg og Ole Marius vært på butkken og hatt liten tid fordi vi må rekke buss. (Selvfølgelig vet ikke andre det siden de ikke kan lese tanker) men det gjør det hele værre når noen bare absolutt skal før oss. Var til og med en gang vi sa “Ja vi kan stille oss mak Olea” menst vi så på henne 2 meter ifra og det stilte seg en mann mellom menst han så på oss. Unnskyld meg?

Stress- Dette har jeg snakket om på snapchat, at jeg sliter med stress nå i det siste. Jeg hater det, og ønsker jeg kunne roe meg ned litt. Men så snille følgere jeg har så har jeg fått noen tips som må testes ut, tusen takk til de <3

Folk som bare skal være slemme for å være slem- Når noen bare må si en liten ting for å irritere. Som f.eks at jeg sier mye “jeg” nå når jeg egentlig sier “e” samtidig når folk ber meg snakke bokmål. Hvor er meningen der? Også finnes det folk som bare må pirke på en miste ting av ALT.

Føle meg skitten- Etter vi har hatt gym på skolen så kan jeg nesten ikke vente med å komme meg i dusjen. Jeg klarer ikke tanken på å trene og bare vaske svetten under armen med en klut. Nope, hele kroppen er svett og håret blir fett. Alt skal bort.

 

Men jeg prøve å smile uansett og prøver så godt jeg kan å gjøre dagen så god som mulig. Jeg elsker noen ting her i verden også, det må man ikke glemme. Jeg ønsker dere en god kveld og en fin uke!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg