5 tanker på en fredag

Fredag igjen, og helg!

Blogginnlegg- Jeg har jo nå steppa opp gamet med å skrive 2 innlegg til dere hver dag. Mest å vise dere dagens outfit! Noe jeg synes er utrolig gøy, og noe jeg skal forsette med. Men igjen så er jeg så usikker hva dere vil lese om… kan dere komme med tips? La ut sånn at dere kunne velge på innta story.. men så flink jeg er glemte jeg å screene…

Helg- det er helg, noe som er digg.. men hva skal man finne på? hahah. Tenke det blir mye kakao, film og mat.

Praksis og neste år- Jeg trives sååå godt på praksisen, og håper virkelig på lærlingplass der. Hadde virkelig vært en drøm!

Simen som reiser mandag- Simen reiser mandag på praksis i 3 uker… det blir sjukt rart å ikke få besøk av han på 3 helger, ettersom han har vært her hver helg i 3 måneder! Kan si jeg gruer meg litt, meeeen tror egentlig det vil gå fint. Har noe å gå til hver dag, og fredag 2 av ukene reiser jeg hjem til Lom!

Pengebruk- Jupp.. jeg tenker så mye på det at det er sjukt!

 

1 kommentar
    1. Tenk hvor deilig det blir når du møter Simen igjen etter de 3 ukene💗 bra du har noe å finne på som kan få tankene dine over på noe annet igjen! Ha en nydelig helg🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg