5 girls hacks

Noen ting som kanskje kan hjelpe deg!

Ikke et sted å legge tampongen eller bindet?

En ting jeg har funnet ut kan være litt lurt. Mensen er ingenting å være flau over, men likevel behøver ikke alle å vite at man har det. Legg det du trenger i bh-en før du reiser på skolen. Da har du det alltid med deg å kan gå når du vil på do uten at noen ser det. Er litt kleint å måtte gå med en tampong/bind i hånda på vei til doen eller i lomma der det kan være synlig. (igjen, mensen er ikke noe å være flau over)

Føler du at sminken “glir av” utover dagen?

Da vil jeg anbefale å bruke en annen primer, helst en som blir klissete og ikke glatt for da sitter den som oftest bedre. Det kan også være smart å bruke en setting spray til slutt!

Mer dekk på sminken?

Føler du at foundationet ikke gir den dekken du vil ha? Da ville jeg ha gått inn med et foudation pudder over der igjen. Jeg selv har gjort det flere ganger! Jeg elsker hello pretty fra makeupmekka. Den er billig og bra!

Fremheve øynene dine mer?

Jeg selv liker å fremheve øynene mine med eyeliner. Føler at den “rammer” øynene mer inn og det blir så utrolig fint.

Oljete hud?

Det beste jeg kan anbefale her er å gi huden mye fukt! Huden blir oljete rett og slett fordi den er tørr, og prøver å gi seg selv mer fukt, om det gidde mening? Kjøp inn en god fuktighetskrem og en maske som gir masse fukt.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg