3 sminkeprodukter jeg ikke klarer meg uten!

Håper dere har hatt en fin dag så langt, i dag tenkte å jeg å tipse om 3 andre produkter som virkelig har blitt favoritter!

Jeg elsker å bruke vipper, og når jeg begynte å brukte det. Fant jeg ut at jeg reagerte på vanlig vippelim.. og tenkte “hva gjør jeg nå?”. Så fant jeg dette vippelimet som er for de som er sensitive og det funker perfekt! Liker også aplikatoren myeee bedre på denne, fordi det er en kost du “maler” limet på vippen isteden for å klemme på en type og risikere at vippen blir full av lim.. for tro meg det skjenner maaaange ganger. Dere finner det her

Dere som har fulgt meg lenge, dere vet jeg ikke klarer meg uten eyeliner! Det er noe jeg har brukt sånn i 5 år…? Jeg har vært borti mange som bare renner, blir borte eller ender opp som å se ut som en panda. Men denne! Jeg har tilogmed dusjet med den og glemt at jeg har på sminke og den har sittet som et skudd! Den holder hele dagen, lett å bruke, renner ikke. Dere finner den her

Denne er det vel de fleste som bruker? Hvis ikke er den verdt å prøve! Har aldri hatt noe problemer med den, og er kjempe enkel å bruke. Den er selvfølgelig i det dyreste laget, men hallo… jeg har hatt denne i flere år! Man trenger ikke mye om gangen! Brukte en penn før, men den gikk jo to på 2-3 uker… så da blir det faktisk dyrere i lengen å kjøpe billig noen ganger. Jeg bruker fargen Dark Brown. Dere finner den her

Håper dere fant noe dere vil prøve!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg