3 NYE SKJØRT!

Dere vet jeg elsker skjørt, og et sted jeg elsker å kjøpte dem er det på Nelly! De har så fine skjørt og mange ganger er de til en billig pris! Jeg klarer aldri å la vært å kjøpe hvis jeg ser et eller flere være så fine og billige. Denne ganger kjøpte jeg 3 kjørt til 200kr, er ikke det helt vilt? Jeg vil vise de til dere!

Jeg har lenge holdt meg til skjørt som har vært bare i en farge, siden de er enkle å kombinere med andre klesplagg. Men når jeg så dette, kunne jeg ikke gå fra det! Dette skjørtet har også en topp, dere finner skjørtet HER

Jeg elsker blå, og har hatt lenge lyst på dette skjørtet. Som jeg sa overfor så ha jeg holdt meg til skjørt med en farge, så jeg skal begynne å gå litt videre med skjørt med mønster og flere farger! Dere finner det HER

Jeg har også aldri hatt et skjørt som er grønt og aldri tenkt tanken på det, men dette var så utrolig søtt! Det er heller ikke tett sittende som gjør det bare bedre! Det er også andre farger, dere finner det HER

Jeg har alle skjørtene i størrelse S, og de satt kjempe fint i livet på meg. Håper dere også likte de like godt som meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg