Mine drømmer

Jeg har store drømmer jeg vil klare å oppnå i mitt liv. Og jeg vil gjøre mye for å klare å oppfylle de! Nå vil jeg dele med dere hva mine drømmer er.

1. Reise- Jeg har lenge hatt drøm om å reise til ulike steder. Som Paris, London, New York osv. Jeg har allerde begynt å spare penger for å kunne reise. Og jeg vil få meg jobb og spare mye av de pengene jeg tjener.

2. Sang- Dette er noe som bare et mirakel kan oppfylle; spille inn en sang. Jeg elsker p synge, selv om jeg ikke gjør det så ofte. Men når en sang blir satt på som jeg kan, synger jeg som bare det, hehe!

3. Lage mine egne produkter- Ser bloggere og youtubere osv lage sine egne produkter, og jeg får så lyst til å lunne lage mine! Som sminke eller klær. Noe jeg er innterisert av, det hadde vært gøy!

Dette er bare noen av mine drømmer! Men vil ikke si alle enda, men men! Håper dere får en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg