Stolt av meg selv

Skjenner at jeg gleder meg til sommeren mer og mer. Er litt lei av kulden nå, men overlever alltid. Synes det er så vanskelig å finne noe å ha på seg, hehe. Har nesten bare sommerklær, så sier jo seg selv at jeg er et sommermenneske! Har ikke så mange planer til sommeren enda, men har lyst til å gjøre noe gøy. Skal ned til Sørlandet for å møte familien min der nede, men mer enn det vet jeg ikke. Er på Sørlandet lenge også, så håper på at vi finner på noe gøy der. Håper jeg kan få laget vlogger i sommer, for det hadde vært så gøy! Vil helst vlogge på en dag der det skjer noe sånn at det blir mer spennende å se på.

En ting jeg er litt stolt over meg selv er at jeg nesten ikke har brukt sminke denne uken! Følte det ble litt upassende å bruke mye sminke hos dyrlegen. Bruker bare bryn og mascara. Pleier egentlig å ha på nesten alt som går, haha! Savner litt å bruke vipper og dekke huden min, siden jeg ikke er helt fornøyd hvordan huden min ser ut pga arr osv. Men, jeg er uansett stolt at jeg har klart det! Har igjen i morgen så er jeg ferdig med praksisen hos dyrlegen, blir litt trist siden jeg likte meg godt der, men sånn er det! Neste uke skal jeg ha praksis på en klesbutikk. Da kommer jeg nok til å bruke den sminken jeg gjorde før. Men gleder meg til å begynne på skolen igjen, savner vennene mine!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg