Praksis hos dyrlegen

I denne uken er jo på praksis hos dyrlegen, og jeg synes det er utrolig spennende! Jeg får ikke gjort så mye, men jeg får blitt med på når de undersøker dyrene. Og jeg synes det er så flott at dyrene kan få den hjelpen de trenger. Dyrlegen finner også fort ut hva som kan være galt med dyret, synes det er litt gøy å se på! Andbefaler dere som skal ha praksis til å være hos dyrlegen! 

I går flimet jeg også en youtube video! Skal prøve å få lagt den ut i helgen! Det var så gøy å filme den! Så tror det kommer til å komme flere sånne videoer! Jeg vil begynne å bli flinkere til å filme nå, ha vært borte fra youtube i en måned nå, så nå må jeg skjerpe meg! Men det blir litt mye styr når jeg er borte fra kl 07:00 om morgen til 17:00. Blir utrolig sliten når jeg kommer hjem etter skolen, men jeg har jo helger!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg