Favoritt foundation!

Før lette jeg etter en foudation, som passet min hudtype og farge. Jeg er tørr i huden, så jeg er avhengig av en som ville gi meg fuktighet hele dagen og ikke minst satt fint hele dagen. Denne holder seg fin hele dagen! Jeg er veldig lys i huden, og har hatt store problemer med å finn en som har vært lyst nok. Jeg har kjøpt så mange som har sett lys nok, men er alt for mørk. Jeg bruker denne i farge #008 Beige Opale. Og den er helt perfekt for meg! Det finnes også mange andre farger, som er et pluss.

Jeg har falt helt for denne, klarer meg ikke uten. Bruker nå en annen siden jeg ikke har hatt råd til å kjøpe denne enda, men skal kjøpe den til uken og gleder meg til å bruke den igjen! Merker at jeg savner denne så mye, for det finnes virkelig ikke en bedre foundation!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg