Planer for neste skole år

Jeg hadde det så fint fredag! Var så godt å ha en kveld med vennen sine noen ganger. Får snakket sammen, og bare har det koselig! Men nå er det jo tiden igjen om å søke skole. Og jeg sliter dette året, som jeg gjorde i fjor. Men tror jeg har bestemt meg, at jeg skal gå på design på Lillehammer. Hadde tenkt å flytte til Gjøvik, men jeg gjør det ikke nå lenger. (det kan man lese om i et innelgg på bloggen). Så, da er det bare å finne hybel og håpe på at man får plass på skolen! 

Jeg gleder meg hvertfall! Blir veldig rart å ikke bo hjemme mer, å gå på skole et sted der jeg nesten ikke er kjent. Ser for meg at jeg kommer til å være veldig redd i begynnelsen, men det var jeg dette skoleåret også. Men det gikk jo fint! Tror alle gruer seg til første skoledag når det er på en ny skole. Så det er jo en trøst da, at alle rundt deg også er like spent. Men det er framtid nå, men plutselig er den der!

Skal du gå på videregående neste år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg