Ting jeg liker å gjøre om vinteren

Nå er det vinter, og det er noen ting jeg liker spesielt å gjøre da. Jeg er virkelig ikke en person som liker å være ute i kulden. Så da må jeg finne på andre ting! 

1. Drikke noe varmt- Det er så godt å bare sitte inne i et teppe og se på noe og drikke noe varmt! Har fått helt dilla på te i det siste, så blir mye te i nå!

2. Kino- Det er ikke  så ofte jeg går på kino, men jeg var jo det på fredag med noen venner. Og synes det er så gøy, og liker det godt når jeg er med venner da. Aldri feil å være med venner!

3. Filmkvelder med mamma- Liker godt når jeg og mamma har filmkvelder. Da tar vi å finner noe godt å drikke, popper popcorn og har chips osv. Det er så koselig! 

4. Handle på nett- Litt rar ting å like om vinteren, men om sommeren liker jeg best å gå i butikker og ha en skikkelig shopping dag, med venner eller familien!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg