Venner er det beste

Som jeg sa i går, slo kjæresten min opp. Jeg har egentlig klart meg ganske fint denne gangen, har hatt det mye værre. Men vil jo ha han tilbake osv, men denne gangen har jeg bestemt at jeg ikke vil gi han flere sjanser, og at jeg skal finne meg noen andre. Så får tiden vise. Så når kvelden kom, så jeg en film som skulle gå på kino i går kveld. Så da fikk jeg med meg noen venner og vi gikk på kino! Det er ikke ofte jeg er på kino, men jeg liker det så godt! Jeg lever meg så inn i filmen, og blir nesten lei meg når filmen er ferdig. hehe!

Vi så forresten Aquaman. Den filmen andbefaler jeg på det sterkeste! Den var utrolig bra, og jeg liker godt sånne filmer. Håper den kommer på netflix eller på viaplay! For den vil jeg se igjen! Men nå få jeg runda av her! Kos dere mase i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg