En del av livet

I dag, begynner jeg på noe som er en del av livet. Noe alle kommer til å gå igjennom. Uansett hvor hardt og sårene det er. I dag tidlig slo han jeg var sammen med opp. Vi hadde det egentlig ikke noe greit, og forholdet vårt var ikke så mye å skryte av. Han mista følelser, og jeg kan skal være ærlig å si at når jeg tenker meg om så har jeg det også. Bare at viljen min vil ikke vise at jeg har miste de, fordi det er vondt å miste noen, uansett. Jeg må bare være sterkt, og komme meg gjennom dette. Jeg kan ikke gi han flere sjanser nå, har gitt han to. Det er nok, ellers kan jeg bare ende opp med å bli mere såra. 

Nå skal jeg fokusere på bloggen og YouTube. Skolen også, men det er ikke så lenge igjen. Bare et par måneder igjen, og det er praksisuker og ferier. Jeg hadde egentlig tenk å søke på Gjøvik neste år, pga da fikk vi et bedre forhold, men det ikke noe vits nå. Så jeg kommer til å søke på Lillehammer, fordi det er det nærmeste her uansett. Vet ikke enda hva jeg skal søke på. Gå over på design eller gå videre på salg. Er litt bekymra over noen karakter som jeg har, har hatt det vannskelig nesten hele året, og er ikke alle lærene som klarer å lære bort sånn at jeg kan lære.

Jeg har jo lyst til å kunne leve av dette, men det vil ta noen år. Så det viktigste for meg er å jobbe så godt jeg kan med blogg og YouTube, men også ha en jobb til, sånn at jeg kan tjene litt penger.

Jeg håper at dere får en fin dag! Og har fine planer til helgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg