Stor forandring

Nå har vi kommet et lite stykke inn i 2019. Synes det er rart å tenke på at det er 2019 nå! Synes når det ble 2013 at det var mye, haha! Men, har sett mange legge ut bilder av seg selv før og nå og jeg synes det er så morsomt å se! Jeg tenke da å gjøre det samme. Det bildet til venstre er da fra begynnelsen av 2018, og det til høyre er begynnelsen av 2019. Hadde ikke noe bedre biler enn det, hehe. Men det får gå. Kan ikke reise tilbake til 2018 for å ta et bedre bilde akkurat!

Kan  jo si med en gang at jeg har en telefon nå med litt bedre kvalitet, hehe! men uansett, jeg synes det er stor forandring! Farget jo håret mitt, og det er virkelig ikke noe jeg angrer på! Syntes det forandret meg så mye, og passet det mye bedre! Har alltid hatt lyst på svart hår, så da gjorde jeg det bare! Hva synes dere da, har jeg forandret meg bare på et år? Og har dere forandret dere gjennom året som gikk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg