Hvis du sliter med isende tenner, har jeg tips!

Jeg har lenge slitt med dette problemet, men endelig har jeg funnet ut noe som hjelper! Jeg har gått til tannlegen med dette, men fikk ikke noe særlig hjelp. Så da måtte jeg bare finne ut selv hva jeg kunne gjøre. Det er jeg glad for! Klarte nesten ikke å spise eller drikke noe fordi det gjorde så vondt. Men! Her kommer tipset:

Denne tannkremen! Puss godt dag og kveld, og hver nøye sånn at du får pusset alt. Denne er mot ising i tennene, men er ikke alle tannkremer som faktisk funker, men det gjør denne!

Ikke bare tannkrem, men bare en ting til, melk! Det sier seg selv, melk gjør jo beinene våre sterkere. Har drukket mye melk i det siste, og til slutt gikk isingen bort! Har hvertfall drukket et stort glass melk hver dag.

Håper dette vil hjelpe noen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg