Filming i dag!

I dag har jeg tenkt å filme en innkjøps video som jeg håper jeg kan få lagt ut i morgen! Har bestilt litt greier, og nå har det kommet! Ikke alt er bestilt, men meste av det. Men nå er jeg så klar for helgen! Har tenkt å rydde bort julepyntet og få ryddet og vasket 2. etasjen. Det skal bli så godt! Klarer virkelig ikke å ha det rotete, jeg er en person som må ha orden på ting! Klærne i skapet mitt henger etter farge, hehe. 

Altså,hvor kul er ikke denne boksa? Elsker den!

Men nå får jeg runde av og kommet igang!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg