10 ting du kan gjøre om vinteren

Jeg er ikke noe vintermenneske, men jeg må jo alltid finne på noe å gjøre for det. Det kan være vannskelig å finne noe på, så jeg vil hjelpe litt, så jeg skal dele mine tips til hva man kan gjøre, menst man venter til sommeren kommer tilbake! hehe.

1. Gå tur med hunden eller alene- Som jeg oppfatter det så er det ikke så kaldt som i fjor. Så er perfekt tempratur til å gå tur i! Ikke for varmt og ikke for kaldt. Også er det jo fint med snø og da, så må få det med seg!

2. Ake- Det er dessverre lenge siden jeg har gjort det, men det er fordi jeg bor der jeg bor nå. Men må komme meg avsted å få aket litt! Var jo så gøy!

3. Inviter venner på filmkveld- Når det er kaldt ute, og det blåser og snør. Frister det ikke med en film kveld der man har tepper eller dyne og drikker kakao?

4. Gå på ski- Selv er jeg ikke såå glad i det, men er jo fint uansett! her får du gått tur og aket deg litt i nedoverbakkene! 2 fluer i en smekk, haha!

5. Leke i snøen- Uansett hvor gammel du er, så er det gøy å leke! Lag snømann, snøengler, snølykter osv. Hvis du er litt eldre, hvorfor ikke ta med noen barn i familien din å leke med?

6. Øv på sminke- Dette er noe du kan gjøre hele tiden! Men om sommeren vil de fleste være ute med venner. Og om vinteren er det kaldt, som ikke så mange er så glad i (hehe) da passer det perfekt å øve seg litt på sminke! Det skader aldri, og det jo gøy! 

7. Gå igjennom klesskapet- Det kommer jo en ny sommer, så hvorfor ikke gå igjennom klærne dine før sommeren kommer? Kanskje stilen din har forandres litt så er ikke alt du liker, som du har. Kast det eller gi det bort! Pluss at det er jo masse salg nå, så da kan du jo kjøpe noe nytt! Selvfølgelig er det ikke sommer klær i butikkene ennå, men man vet aldri!

8. Les en bok- Har du nyttårsforsett å lese ut en bok? Perfekt å gjøre det om vinteren. Da kan du sitte der foran peisen, med teppe og noe varm å drikke! Rett og slett en liten stund for deg selv!

9. Dra på shopping- Som jeg sa tidligere, er det mye salg nå. Hvem liker ikke salg? Få med deg venner å ha en fin dag sammen! 

10. Ta bilder- Alltid gøy å se på bilder når man har blitt litt eldre. Og vinteren er jo fin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg