Ikke video i dag, men….

Det kommer ikke noe video i dag, fordi jeg var borte i helga og det er da jeg pleier å flime. Kommer hjem sent på hverdagen, og da orker jeg ikke å lage video. Og de vil ikke bli bra heller, når jeg bare gjør det for å legge ut noe. Jeg vil ha det gøy når jeg lager en video, så det er bare derfor!

Men! Jeg kommer til å legge ut en i helga. Så da blir videoen bra som mulig, skal få ordnet bedre lys og kvalitet etterhvert, men sånne ting koster litt. Så da får jeg bare spare!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg