Min bucket list for 2019

I år ville jeg prøve noe nytt, å lage en bucket list for 2019. Har aldri laga en sånn liste før, så dette blir spennende! Jeg tror jeg ikke vil nå alle mål, å skli litt ut, men jeg er fornøyd så lenge jeg prøver så godt jeg kan!

1. Reise til en by jeg ikke har vært før- Her tenker jeg at jeg skal besøke Kristiansand i sommer. Jeg reiser uansett nedover i da, så skal prøve å få det til. Ellers så får jeg finne en annen by å besøke!

2. Få 500 abonnenter på YouTube- Jeg har snart 200 og vi er bare i januar. Så jeg skal jobbe hardt sånn at jeg klarer det! Og dette er et mål jeg tror jeg klarer.

3.Få 200 faste lesere på bloggen- Kanskje ikke sååå mange, men for meg er det det. Men tror jeg er på god vei! Dette er også et mål jeg tror jeg kan oppnå, men dette krever mere jobb! Men det gjør meg ikke noe fordi det er jo så gøy å blogge!

4. Ta mye bilder for å så lage minne album- Dette er noe jeg vil starte med. Tenker også å lage et til 2018 også. Jeg elsker å se tilbake på bilder fra før i tiden! Og om noen år kan jeg sitte å se på alle bildene. Det er bare gøy, og ikke minst koselig!

5. Ta bedre vare på meg selv- Her mener jeg både fysisk og psykisk. Jeg vil begynne å trene mere, som også kan hjelpe psykisk. Spise sunnere mat, og lære meg at jeg ikke skal la andre styre livet mitt og ikke ta imot det de sier om det er negativt.

6. Spise godteri kun på lørdager- Dette er et punk jeg kommer til å gli ut litt, men jeg skal hvertfall prøve! Har klart det godt før å ikke spise godteri utenom på Lørdager, så må bare få den gamle vanen tilbake!

7. Legge ut minst 3 videoer i måneden- 3 videoer høres kanskje lite ut, men skal minst være 3! Kommer jo til å legge ut flere videoer om jeg får lyst til det!

8. Gå mere tur med Buster- Dette kommer inn på det punket jeg vil ta vare på meg selv bedre, å gå tur med Buster hjelper meg fysisk og psykisk. Jeg får vært ute å gått, men også fått luftet tankene.

9. Reise ut en helg med kjæresten- Vi har snakket om dette før, og dette er noe jeg virkelig vil. Ikke bare for meg, men for han også! Og tror det hadde vært godt for forholdet vårt å komme seg ut sammen et sted. Dette kan kanskje slås ihop med punk 1, hehe!

10. Drikke vann hver dag- Å drikke vann er noe jeg må bli bedre på! Det er jo godt for hele kroppen! Tror jeg kan merke en forskjell etter hvert om jeg blir flinkere å drikke vann!

Dette var min bucket list for 2019. Har dere sånne lister?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg