Mitt år i bilder

Nå har endelig 2019 kommet, så jeg tenke å dele litt bilder fra 2018! Ikke så mange bilder, men noe av det! Alltid gøy å se tilbake på minner!

Elsker bildene av Buster! Dette var rett før sommerenferien. Var jo så varmt i fjor! Savner den varmen, elsker sommer!

Dette var når jeg var på klassetur i 10. Klasse. Husker dette bildet så godt siden det er noen i bakgrunnen som skulle ta bilder av noen tomater og ble aldri ferdige.. haha! Bare gøy å tenke på, men synes jo bildet er fint for det!

Når vi var på tur i Molde! Tok ikke så mange bilder av selve byen, så må bli mye flinkere å ta bilder! Men syntes det var så gøy å være i en annen by enn det jeg allerede har vært i!

Dette var på Sørlandet! Se så fin himmelen er og hvor søt Buster er! Det er så fint der om kveldene! Her hadde jeg og mamma tatt en tur for å se på himmelen. Og det var vært d!

Så begynte vi på skolen igjen. Var godt å få møtt vennene mine igjen, og nye folk!

Og vi må ikke glemme når jeg farget håret svart! Her hadde jeg akkurat farget det, er litt mere brunt nå. Men angrer ikke! Har ønsket å farge håret svart, så jeg bare gjorde det!

Håper dere har hatt et fint år!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg