Mitt mål neste år

Nå er siste dagen i året kommet, og jeg gleder meg til å finne ut hva som jeg har i vente. Har så mange planer for dette året! Og dere vil se hva det er når den tiden har kommer. Jeg skal jobbe hardt og få livet mitt mere på plass.

Har ikke så mange nyttårsforsetter, men målet er egentlig bare å få det bedre. Og det må jeg jobbe for. Har en tøff tid framfor meg. Gleder meg til sommerferien når jeg kan være med familien min i sør og få mere tid og sjanser til å møte kjæresten min. Siden vi har avstandsforhold, men det er bare noen måneder til så har vi ikke det lenger. Siden jeg skal flytte nærmere pga skole. Så det gleder jeg meg så til! Og vet at det vil hjelpe meg mye med å føle meg bedre og ha det bedre. Siden han er virkelig noen jeg kan være meg selv med og som støtter meg 100% uansett hva det er.

Håper alle får en fin kveld uansett hvor du er! Godt nyttår ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg