2019

Nå er det snart et nytt år, og skal jeg være ærlig har ikke dette året vært det beste. Så jeg skal prøve å gjøre 2019 så bra jeg kan. Jeg har allerede planer som jeg gleder meg til å gjøre. Neste år vil det også bli lettere for meg og kjæresten min siden jeg flytter nærmere, og det skal bli så godt! Jeg skal søke på jobber, og tjene litt penger. Har en jobb nå, men har ikke fått jobbet de to siste månedene så tror jeg bare skal søke på en ny. Vet ikke hvorfor jeg ikke har fått jobbet siden de spør meg om jeg kan. 

Neste år tenker jeg at blogg og youtube er det meste jeg skal drive med og jobbe med. Jeg har jo et mål, så jeg må jobbe for å få til det målet. Kommer til å lage lister om ideer om blogginnlegg og videoer. 

Jeg gleder meg hvertfall til neste år! For føler at dette året vil gå bra for meg. Har store planer og de skal jeg gjøre. Håper dere har hatt en bra år, og vil få et bra år til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg