Sånn pyntet jeg rommet mitt til jul!

Nå har vi kommet et stykke inn i juletiden, og dessverre er den snart over. Jeg har hatt det kjempe koselig med familien min, og det var en vellykka jul. Tenkte å vise dere hvordan jeg pynta rommet mitt til jul! Meste av pynten har jeg kjøpt i år, siden jeg nesten ikke hadde noe. Så der fløy bursdagspengene mine med en gang, hehe! 

Hvor søt er ikke den kulen?! Kjøpte den på Europris, måtte bare ha den når jeg så den! Den er så fin!

Dette er oppå kommoden jeg har med sminkebordet, Er så koselig å ha det rett med meg når jeg sminker meg!

 

Samme med dette reinsdyret! Kjøpte den på Europris, kjempe søt!

Elsker å ha et egent juletre på rommet! De pakkene er egentlig bare tomme esker, som jeg pakket inn. Det ble jo så fint! Og reinsdyret da!

Har dette på nattbordet, så koselig! Mye av det har lys i seg så da blir det jo fint når jeg slår på det!

Det meste av julepyntet er kjøpt på Europris og Nille, og noe hadde jeg fra før av. Sikkert mye salg nå, om noen så noe de kunne ha tenkt seg å hatt! Kos dere resten av kvelden!

                                                                                          

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg