Helgens planer!

Tenker at jeg skal prøve å gjøre så mye som mulig i denne helgen, å få gjort med nesten ferdig til jul. Mangler noe for å gjøre julegavene ferdige, men tror jeg vet hva jeg skal kjøpe! Men det kan jeg ikke si her, for de som skal ha de må jo ikke vite hva det er, hehe. Gleder meg så til jul, tenk at det allerede er den 14 Desember i dag! Bare 10 dager igjen til julaften, tiden går så fort!

(Haha Olea!)

I morgen skal jeg rydde og vaske på, for det trenges! Skal også være med pappa å finne gave til mamma og broren min. Og da må ikke jeg kjøpe mere julepynt! Brukte nesten opp alle bursdags pengene jeg fikk på julepynt, haha! Da har jeg til neste år også da, så det er jo positivt. Også skal jeg filme en video! Og det ser jeg så fram til, var så gøy! Men hva den skal handle om, finner dere ut på Onsdag når jeg legger den ut!

Søndag håper jeg at jeg kunne ha klart å få pakket inn resten av gavene og laget julekaker med mamma, det er så koselig og får så julestemning av det! Og da er det ikke så lenge igjen til julaften! 

Nå må jeg runde av her, ha en god fredag, og håper dere får en fin helg!    

Olea har forresten en blogg som dere kan sjekke  ut. Den får dere i humør med en gang! 

http://weif.blogg.no/1543573364_the_power_of_sopp.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg