Midt inni malingen

Nå stoppa jeg opp med malingen for å komme innom her litt. Driver å maler gammle møbler sånn at vi kan få bruk for de igjen! Elsker å bruke gamle møbler. Og bare gjøre de om! Synes det er så kjipt å bare kaste et bord for at det er feil farge når man bare kan male det. Så har man noe å gjøre! Også blir man litt stolt over det når du har gjort det slev og det ble fint! Er så gira med å bli ferdig med dette rommet sånn at eg kan bruke det. Rommet er broren min sitt gamle rom, nå har han flytta ut. Og vi skal bruke det som gjesterom og tv-stue. Så jeg kommer til å bruke det en del. Også er det mye bedre plass her enn på rommet mitt. Så det blir gøy!

 

Og har gjort så mye i dag at jeg allerde er slitt ut. Vi reiste til Otta for å kjøpe ting inn til rommet. Også kjøpte vi et bord på en butikk med gamle ting som andre har sendt inn til butikken for de ikke bruker de mere. Så ble glad for det! Også fant vi litt ting til å pynte med der og.  Kommer til å legge ut bilder hvordan det ble til slutt. Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg