YouTube??

Jeg tenkte at jeg kunne lage meg en YouTube kanal? Så får dere kjenne meg litt bedre! Synes selv det ser så gøy ut med å lage videoer! Jeg har alltid hatt lyst til det, og nå er det snart sommerferie. Så da blir det jo masse tid! Jeg har ikke så mange lesere ennå, men det gjør ikke noe. Jeg har noen og det setter jeg så stor pris på! For hvist jeg skal lage meg en YouTube kanal tenkte jeg å lage en innkjøps video isteden for å legge ut flere blogg innlegg om samme ting. For det kan fort bli litt kjedelig.

Så hva synes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg