Årene går for fort

Nå er det bare få dager til jeg reiser til Oslo, og som jeg sa tidligere vet jeg ikke om jeg får blogget så mye de dagene, fordi det er så mye som skjer. Men tror jeg skal klare det! Alt for dere.

Men uansett! I dag har jeg vært litt hos broren min, han har akkurat flyttet ut. Som føles veldig rart. Årene går så fort. Alt for fort noen ganger. Har så mange minner sammen med han, og vi har et sterkt bånd som er veldig viktig. Han er alltid veldig overbeskyttende på meg, så jeg føler meg alltid trygg. Har til og med stjele klærne hans så mye at nå gir han meg klær han ikke skal bruke lenger til meg. Fikk noe når jeg var liten, men syns det ikke blir det samme når jeg er nå snart 16 år.

Hugser når han skulle begynne på ungdomsskolen og videregående. Var så spent på å høre hvordan deg var for han når han kom hjem igjen. Jeg gikk enda på barneskolen når han begynte på videregående og dette året er det min tur å begynne på videregående. Herregud er så sjukt å tenke på!

Nå ble det veldig mye snakk om årene, så jeg runder av. Kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg